Få 3 tilbud For Partnere
Hej, vi er online! Skriv til os! >

Få tilbud på ejendomsadministration

Indtast venligst dit navn
Indtast venligst en gyldig e-mailadresse Indtast venligst en gyldig e-mailadresse
Indtast venligst dit telefonnummer

Læs vores privatlivspolitik

Find hjælp til ejendomsadministration

Modtag et gratis og uforpligtende tilbud om ejendomsservice

Søger du en dygtig person til ejendomsadministration, kan Ageras hjælpe dig med at finde den rette person eller det firma, der har tid til at påtage sig opgaven, og som er ekspert indenfor den type af ejendom eller forening, som du søger en ejendomsadministrator til. Få nemt og hurtigt indsnævret feltet af mulige kandidater ved at lade Ageras udvælge tre kyndige ejendomsadministratorer, du kan vælge blandt.

Beskriv din opgave, når du udfylder formularen, og lad os matche dine behov med en dygtig og kompetent administrator. Hvad enten du søger en person, der kun skal administrere ejendommens økonomi, udlejning af erhvervslejemål eller lejligheder, juridiske spørgsmål etc. eller en person, der også kan stå for for eksempel ejendomsservice, matcher vi den rette person med dig og dine behov. Efter du har indsendt den udfyldte formular, går der ikke lang tid, før du modtager tre tilbud fra tre forskellige ejendomsadministratorer i din indbakke.

Vi sørger for, at vores eksperter matcher de kvalifikationer, du efterspørger, og det står dig frit for at vælge, hvem du ønsker at samarbejde med. Og ønsker du ikke at benytte nogen af de tilbud, vi sender til dig, kan du fravælge dem alle tre. Nemmere og hurtigt bliver det ikke at finde din nye samarbejdspartner!

Få tilbud på ejendomsadministration

Indtast venligst dit navn
Indtast venligst en gyldig e-mailadresse Indtast venligst en gyldig e-mailadresse
Indtast venligst dit telefonnummer

Læs vores privatlivspolitik

Sådan virker det:

1
Udfyld formularen, og afklar dine behov, så vi ved, hvilke kvalifikationer og egenskaber, du leder efter, når du søger en person til ejendomsadministration. Vi sørger derefter for, at du modtager tre tilbud fra tre forskellige ejendomsadministratorer, som opfylder dine behov.
2
Vi kan lette dig for det besværlige arbejde med at finde en administrator, der matcher dine forventninger og lever op til dine krav. Vores netværk er stort og er desuden landsdækkende, og vi sender dig hurtigt tre gratis og uforpligtende brugbare tilbud, som du kan nærlæse og vælge ud fra.
3
Ønsker du ikke at benytte nogen af de fremsendte tilbud, står det dig frit for at fravælge dem. Men vi lover dig, at vi matcher dine behov og gør os umage med udvælgelsen.

Ejere og bestyrelsesmedlemmer

Ejer du en ejendom, en interessentskabslejlighed, eller sidder du i bestyrelsen for en andels- eller ejerforening, ved du, hvor meget arbejde der er med administration, ejendomsservice og vedligehold, og det er sikkert derfor, du nu er på udkig efter en administrator til at varetage alle eller en del af opgaverne. En ejendomsadministrator kender regler og vedtægter og kan varetage alle opgaver eller blot de opgaver, du ikke ønsker at varetage.

Investorer med ejendomme

Måske har du erhvervet en ejendom som en investering, og ønsker ikke selv at have noget at gøre med driften af den, eller du sidder måske i bestyrelsen for en andels- eller ejerforening og har et fuldtidsjob ved siden af dit bestyrelsesarbejde. I disse tilfælde og mange flere er det en god idé at få et eksternt firma til at varetage administreringen af ejendommen.

Byggesager og renoveringsprojekter

De fleste ejendomsadministratorer kan også bistå med byggesagsadministration, der inkluderer ydelser som f.eks. deltagelse i bestyrelsesmøde for at gennemgå projektet, finansiering og rådgivning herom, udarbejdelse af byggebudget, økonomisk byggekontrol, indhentning af tilbud på byggeteknisk rådgiver og entreprenører, økonomisk konsekvensberegning, betaling og bogføring af regninger, tegning af relevante forsikringer osv.

Ejendomsadministration i København

Indhent 3 tilbud nu

Ejendomsadministration i Odense

Indhent 3 tilbud nu

Ejendomsadministration i Aarhus

Indhent 3 tilbud nu

Ejendomsadministration i Esbjerg

Indhent 3 tilbud nu

Ejendomsadministration i Aalborg

Indhent 3 tilbud nu

Ejendomsadministration i Randers

Indhent 3 tilbud nu

Opkrævninger og rykkerprocedure

Den løbende kontakt med lejere og ejere kan være en tidskrævende opgave, som meget få foreninger magter selv at varetage, medmindre foreningen er af en lille størrelse. Derfor står administratoren typisk for denne kontakt, hvor især den månedlige opkrævning af boligafgift, fællesudgifter og andre betalinger kan være en tidsrøver. Derudover tager administratoren sig også af rykkerprocedure, og orienterer typisk bestyrelsen herom. I nogle tilfælde behandler administratoren også sager om eksklusion i samarbejde med bestyrelsen.

Bogføring og fremsendelse af regnskabet

Administratoren tager sig også af betaling af foreningens regninger. Derudover bogfører vedkommende også foreningens ind- og udbetalinger, og opbevarer således bilagene og det dertilhørende regnskabsmateriale i 5 år i henhold til bogføringsloven. Administratoren klargør og fremsender også alle relevante dokumenter til revisoren med henblik på udarbejdelse af årsregnskabet.

Budgetudarbejdelse og kvartalsvis budgetkontrol

Administratoren udarbejder i samarbejde med bestyrelsen eller udlejeren et drifts- og vedligeholdelsesbudget for ejendommen. Derudover kontrollerer administratoren budgettet kvartalsvis, og sender denne kontrol elektronisk eller i papirform til relevante beslutningstagere som f.eks. bestyrelsen eller udlejer. Det er bl.a. i forbindelse med budgetterne at ejendomsadministratoren yder økonomisk rådgivning, og derfor også vil komme med forslag til regulering af boligafgifter.

Overordnet juridisk og økonomisk rådgivning

Uvildig juridisk og økonomisk rådgivning er som tidligere nævnt en af de primære arbejdsopgaver for ejendomsadministratoren over for bestyrelsen. Rådgivningen vil naturligvis komme til udtryk i mange af de øvrige nævnte ydelser.

Ansættelsesforhold

Såfremt ejendommen skal have en vicevært tilknyttet, står ejendomsadministratoren for ansættelse af vedkommende, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakt, lønadministration, skattebetaling og andre relevante ansættelsesforhold.

Fandt du ikke den service, du søgte?

Denne webside bruger cookies til at indsamle information om brugsadfærd. Du kan forhindre at cookies gemmes ved at indstille din browser til at afvise dem. Læs mere i vores privatlivspolitik.