4.75 / 13 bedømmelser

Frederik Sandgrav

Anmod om et gratis tilbud
Få 3 gratis tilbud fra forskellige revisorer i Danmark, så du kan sammenligne
Jeg er dedikeret og engageret i forhold til mit arbejde. Jeg gør altid mit yderste for at løse opgaven effektivt og hurtigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Lad os sammen finde den bedste løsning.


  • Direktør Sandgrav Solutions ApS June 2011 – Present (5 years 1 month)Granbakken 53 3400 Hillerød • Bogføring, debitor og kreditorstyring for små og mellemstore kunder • Rapportering for større og mindre kunder • Udarbejdelse af forretningsplan for nye omr
  • Business Consultant Agenda Revision April 2011 – June 2014 (3 years 3 months)Brøndby Ansvarsområder • Bogføring for mindre og større virksomheder • Udarbejdelse af årsregnskaber og månedsrapporter • Udvikling af interne rapporteringsværktøjer • Bogføring
  • Finance Manager Handler A/S July 2010 – April 2011 (10 months) Ansvarsområder • Ansvarlig for månedsregnskab og årsregnskab • Udarbejdelse af budgetter, forecasts og business case analyser • Udarbejdelse af projektbudgetteringsværktøjer og efterkalkulatio

  • Ansvarsforsikring
  • Medlem af CEREDA

  • Indehaver - Sandgrav Solutions ApS
    Ansvarsområder • Bogføring og rapportering for større og mindre kunder • Styring af debitorer og kreditorer • Udarbejdelse af lønninger • Udarbejdelse af ledelsesrapportering • Interim økonomichef • Digitalisering og effektivisering af arbejdsflow • Diverse adhoc opgaver
  • Økonomichef i detailhandelsvirksomhed
    01/2007 - 01/2009
    Ansvarsområder • Ansvarlig for månedsregnskaber og årsregnskaber for 4 lande • Udarbejdelse af budgetter, forecasts og business case analyser • Ledelsesrapportering og KPI rapporter på uge/måneds basis • Ansvarlig for serviceafdeling og logistikafdeling • Planlægning og placering af indkøb ihht. forecasts og leveringstider • Produktkalkulationer og cashflow beregninger • IT drift og udvikling, herunder Axapta og øvrige programmer Succeser • Strategirådgivning for CEO gennem business case analyser • Optimering af produktportfolio gennem profitabilitetsanalyser • Optimering af logistik- og lageraftaler • Opbygning og udvikling af shared service center for datterselskaber i Sverige og Norge • Effektivisering af bogføringsprocedurer herunder banking og anlægsaktivstyring • Planlægning og udførsel af solvent likvidation • Implementering af salgsstatistik, lager og cashstyringsværktøjer og rapporter
  • Revisor
    01/2004 - 01/2007
    Ansvarsområder • Udarbejdelse af årsregnskaber og månedsrapporter • Udvikling af interne rapporteringsværktøjer • Bogføring hos kunder • Udarbejdelse af budgetter • Rapportering til selskaber herunder flere børsnoterede selskaber Succeser • Udvikling og implementering af budgetopfølgningsværktøjer herunder likvidetetsplanlægning • Udvikling af kunde/sagsstyringsstystem i Microsoft Exchange • Implementering og salg af Citrix hosting løsning kunder
  • Økonomichef i en mellemstor virksomhed i byggebrancen
    01/1999 - 01/2004
    Ansvarsområder • Ansvarlig for årsregnskab • Budgetudarbejdelse og forecasts • Månedlig budgetopfølgning og rapportering • Drift og udvikling af serverer og andet hardware/software Succeser • Implementering af SAP samt anlægsaktivstyringssytem (udlejning) • Udvikling og implementering af sagsstyringssystem (Access 2003) • Implementering af KPI analyser og nøgletalsopfølgning

  • Copenhagen Business School
    HD-R
    01/2004 - 01/2006
  • Copenhagen Business School
    HA(dat)
    01/1999 - 01/2002

Ingen kurser angivet

  • HD-R
    Copenhagen Business School, 2006-06-02
    HD(R), Graduate Diploma in Business Administration
  • HA(dat)
    Copenhagen Business School, 2002-06-02
    HA(dat), Computer Schience & Businessadministration

  • dansk -
    Native or bilingual proficiency
  • engelsk -
    Full proficiency
  • bokmål -
    Native or bilingual proficiency
  • fransk -
    Limited working proficiency
  • svensk -
    Limited working proficiency