4.50 / 3 bedømmelser

Carina Villum

Anmod om et gratis tilbud
Få 3 gratis tilbud fra forskellige revisorer i Danmark, så du kan sammenligne
Mit navn er Carina, jeg er 41 år og er selvstændig bogholder med mit eget firma Villum Service.
Jeg samarbejder med en statsautoriseret revisor, som godkender årsregnskaberne, som jeg klargør, og dermed overholdes bogføringsloven.

Jeg har hjemmekontor, og holder til i Mou. En lille by ca. 20 km udenfor Aalborg.
Kan træffes i dagstimerne mandag til fredag kl. 08:00 - 16:00.

Ud over bogføring, så har jeg også 16 års erfaring inden for kontor verdenen, og kan derfor også tilbyde support og min arbejdskraft med salg, indkøb og andre administrative opgaver.

  • ikke angivet
  • ikke angivet
  • ikke angivet
  • ikke angivet

  • Jeg har stor erfaring indenfor salg, bogføring og procesoptimering. Har erfaring fra tidligere stillinger hos større firmaer, og erfaring fra min tid som selvstændig. Har haft kundekontakt til både danske og udenlandske kunder, så derfor fungerer jeg fint

  • Ansvarsforsikring

  • Green Instruments
    Teamleder Spare Parts
    01/2020 - 02/2021
    * Daglig ledelse, samt fordeling af opgaver i Spare Parts Teamet * Proces optimering, samt workflow * Daglig fakturering, ordre oprettelse, ordreopfølgninger * Tilbudsgivning * Kundekontakt til danske og udenlandske kunder * Deltage i interne møder * Afholde MUS Samtaler med Spare Parts Teamet
  • DLT A/S
    Key Account Manager / Projektchef
    01/2017 - 03/2019
    * Ordrebehandling i ERP-system * Udarbejde prisaftaler * Oprette varenummer, rute-/stykliste, målsætning af kundetegninger * Daglig opfølgning på salgsordrerne * Daglig bogføring, fakturering * Indhente og afgive tilbud * Udarbejde salgsstatistikker * Optimere og udarbejde en ensartethed i priskalkulationer for salgsteamet * Projektansvarlig for diverse optimeringsprocesser, herunder udarbejdelse af arbejdsprocedurer, planlægnings- og styringssystemer. * Oplæringsansvarlig på salgskontoret
  • Skagen Beton Klarup / Skagen Cementstøberi A/S
    Salgsassistent
    04/2009 - 12/2012
    * Personligt salg, samt udarbejdelse af tilbud * Telefonpasning * Planlægning af den daglige logistik * Daglig bogføring, afstemning af kasse * Debitorfakturering, samt opfølgning på betalinger * Indtastning og fakturering af interne ordrer mellem afdelingerne

  • Chr. Kjærgaard A/S
    Kontorassistent med administration som speciale
    06/2002 - 09/2004
    * EDB Afdelingen * Salgsafdelingen * Debitor- og kreditorbogholderi * Kalkulationen * Indkøbsafdelingen
  • Aalborg Handelsskole
    HHX
    08/1999 - 06/2002

Ingen kurser angivet

Ingen priser eller titler angivet

  • dansk -
    Native or bilingual proficiency
  • engelsk -
    Professional proficiency