Information
Adito Regnskab er meget fleksibel og kan lave arbejdsopgaverne både hos jer eller fra vores kontor i Greve. Vi er din samarbejdspartner som hjælper dig med bogføring i det system som du måtte have. Vi rådgiver og sparrer med dig, leverer høj kvalitet og service til meget fornuftige priser.
Adito Regnskab hjælper med bogføring, løn, moms, refusion og personalekontrakter samt virksomheds- omdannelser og oprettelser. Vi Opbygger, rådgiver og optimerer forretningsgange, implementerer nye systemer og hjælper med adhoc opgaver og projekter.
Adito Regnskab kan også være jeres midlertidige/interim bogholder, controller, økonomichef og konsulent.
Jeg vil være jeres primære kontaktperson med mange års revisor erfaring med iværksættere, små- og mellemstore virksomheder. Jeg har ligeledes 15 års erfaring som bogholder, regnskabsmedarbejder, controller og økonomichef samt 6 års erfaring som HR ansvarlig for personalepleje- og administration, personalekontrakter og uddannelse.
Eksempelvis kr. 340 per time for en stærk medarbejder med mere end 10 års erfaring der kan give jer almindelig bogføring samt rådgivning og sparring ved behov samt informere jer omkring optimering, automatisering og forbedringsforslag.
Se kundeudtalelser og læs mere her: http://adito.dk/page/homepage Adito Regnskab har kendskab til de mest gængse:
ERP systemer som: Navision, SAP, e-conomic, Dinero, Billys Biling og Odoo
samt CRM systemer som: Superoffice, salesforce, webCRM og Odoo CMR.
HR systemer som : Lessor, Easycruit, Odoo Lønsystemer: Bluegarden multierhverv og Dataløn, Danløn.