Find revisor til udbud gennem Ageras

Ageras yder professionel rådgivning til revisionsudbud, samt hjælp til processen, så jeres virksomhed opnår den bedst mulige sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Derfor bør du vælge Ageras

Vores uafhængige udbudsrådgivning hjælper både små, mellemstore og store virksomheder, der ønsker at starte samarbejde med en ny revisor. Revisionsselskaberne konkurrerer i dag ikke kun på prisen for den rene revisionsydelse, men i højere grad også på faktorer som kvalitetssikring. Det kan derfor være en udfordring for virksomheder med revision i udbud at gennemskue, hvilken revisor, der vil skabe mest værdi. Her kan Ageras hjælpe.

Hvorfor?

  • Ageras håndterer udbudsprocessen gennem erfaring og kvalitet, så du kan spare interne ressourcer
  • Kvalitetssikring der betyder at alle relevante forhold er medtaget i udbudsmaterialet
  • Objektivitet og uafhængighed i en proces, hvor vi sørger for at du finder den helt rette revisor, baseret på dine individuelle behov.
Beierholm "Vi satte stor pris på den konstruktive tilbagemelding, vi fik om baggrunden for valget".
Inforevision ”Gennemførelse og afrapportering på Post-Decision Review har styrket den fremtidige tilbudsgivning”.

Hvordan?

  • Brug 2 minutter på at ringe eller skrive til Ageras' revisormægler til udbud
  • Vores revisormægler afdækker derefter dine behov og indkalder til møde
  • Revisormægleren sørger for at indhente kvalificerede tilbud til din virksomhed, som du frit kan vælge imellem.

Derfor søges der ofte hjælp til udbud

Virksomheder kontakter os, når de skal finde den rette revisor. Det sker gerne i følgende tilfælde.

Tvungen rotation af revisionsfirma

De virksomheder, der er omfattet af EU's Grønbog, skal skifte revisor hver 10. år, evt. med forlængelse i yderligere 10 år.

Styr på RFP-processen

Vi sørger for at processen for udbud går så let som muligt, og at du finder den revisor, der bedst passer til dine behov.

Benchmark

Vi benchmarker dit nuværende revisionshonorar til markedsprisen, så du får en fordelagtig aftale.

Objektivitet og uafhængighed

Virksomheder kontakter ofte Ageras for at få uvildig rådgivning og en gennemsigtig udvælgelsesproces.

Kvalitetssikring

Kvalitetssikring der betyder at alle relevante forhold er medtaget i udbudsmaterialet.

Afrapportering

Ageras sørger også for at gennemgå revisorernes materiale grundigt og afgiver feedback.

Se hvordan Ageras kan hjælpe dig i udbudsprocessen

Vores kunder anbefaler os

Siden 2012 har Ageras hjulpet virksomhedsejere med at finde den helt rette rådgiver. Baseret på 5.000 forskellige anmeldelser, har partnerne på Ageras' platform tilsammen fået en rating på 4.8/5. Med denne erfaring vil vi hjælpe virksomhedsejere i alle brancher og landsdele med at finde den rigtige advokat eller revisor til deres behov.

Alletiders service. Nemt at bruge, super professionelle og grundige! De får 6 stjerner ud af 5 fra mig :)

Cammilla Hansen, Ejer af Funnel Eksperten

Meget hurtigt og professionelt arbejde må siges, absolut anbefalelsesværdigt.

John Finnur Joensen Næs, J&K Petersen

Meget hurtig, venlig og hjælpsom service. Fandt tilbud til mig inden for et par timer. Kan klart anbefales.

Daniel Mattheides, 4. nationale støttebataljon

De faktorer der var vigtige for os blev indarbejdet

Vi kunne ikke have gjort det på samme måde selv, og han besidder den viden der er vigtig for processen, både på den faglige del men også den mere udbudsretlige del, der er med til at gøre processen mere smidig” .

Charlotte Perch Hellinghus

Legal Services, Naviair.

Derfor bør du vælge os til at skaffe dig en revisor

Spar tid

Du sparer tid og ressourcer, da Ageras i samarbejde med virksomheden styrer udbudsprocessen, udarbejdelse af udbudsmateriale og evaluering.

Få kvalitet

Valg af den rigtige samarbejdspartner kan være en afgørende faktor for interessenters tillid til virksomheden. Derfor sørger vi for at du finder den rette revisor.

Styr på processen

I samarbejde med Ageras får du styr på hele udbudsprocessen og vi sikrer overholdelse af deadlines og afrapportering til bl.a. bestyrelse/revisionsudvalg.

Få hjælp til udbud

Ageras Danmark, Revisormægler

Læs mere om udbudsprocessen

Ageras yder professionel rådgivning til revisionsudbud, samt hjælp til at planlægge og gennemføre processen, så jeres virksomhed opnår den bedst mulige sammenhæng mellem pris og kvalitet, og får valgt den rigtige samarbejdspartner. Vores uafhængige udbudsrådgivning hjælper både små-, mellemstore- og store virksomheder, der ønsker at vælge den mest kompetente revisor gennem en udbudsrunde. Her kan du læse mere om udbudsprocessen, både hvis du er revisor og hvis du er virksomhedsejer.

Er du revisor? Så kan du anmode om deltagelse i udbud her

Hvis du arbejder for et revisionshus, der godt kunne tænke sig at betjene større kunder, så kan en udbudsrunde være den rette måde at gøre det på. Vores revisormægler i Ageras sørger for at du kommer i betragtning, hvis du overholder kravene fra den større kunde. Derefter udøver vi en screeningsproces og skriver anbefalinger til de relevante revisionshuse, som kunden kan kigge igennem og basere sit endelige valg på. Vi udøver også review af dit udbudsmateriale, så du kan justere og optimere til næste udbudsrunde, så du løbende får feedback, som du kan bruge i lang tid fremover. Læs mere om post-decision-review (PDR) på revisionstilbud nedenfor på siden. 

Sådan deltager du i udbud som revisor:

  • Kontakt Ageras revisormægler pr. telefon eller email
  • Du vil derefter blive inviteret til et møde, hvor I sammen gennemgår dine muligheder
  • Hvis du kvalificerer dig til udbud, bliver du taget med i næste udbudsrunde
  • Herefter kan du bl.a. få gennemgået dit materiale og få feedback af vores revisormægler.

Kontakt Ageras: [email protected].   

Post-decision-review (PDR) på revisionstilbud

Udover den uafhængige udbudsrådgivning tilbyder vi også ”Post-decision-review”. Post-decision-review er et tilbud til de udbudsgivende revisionsvirksomheder, der ønsker en indsigt i tilbudsgivende virksomheds bevæggrunde for accept eller afvisning af det tilbud der blev givet. Ved post-decision-review opnår den tilbudsgivende revisionsvirksomhed en uvildig feedback på udbuds processen med fokus på den ansvarlige revisors bidrag til og håndtering af processen. Vil du forbedre modtagerens forståelse af dit tilbud og øge din fremtidige winrate? Så kontakt Lasse Skov Kristensen på tlf. +45 3126 2997 .

 

Vi hjælper større ikke-børsnoterede virksomheder

I Ageras kan vi finde den rette revisor via udbudsrunde og hjælpe med projektledelse på gennemførelse af:

  • Udbudsrunde bl.a. indeholdende behovsafdækning
  • Udarbejdelse af udbudsmateriale og spørge- og præsentationsrunde
  • Fastlæggelse af evalueringskriterier og efterfølgende evaluering af modtagne tilbud.

Vi står også for at udarbejde en anbefaling og en beskrivelse af hver revisor i udbudsrunden, så du lettere kan vælge den revisor, som bedst passer til dit behov. Det gør dit valg bredere, da du ikke kun kan vælge mellem priser, men også mellem forskellige kvalifikationer. 

Virksomhedsejere for mellemstore virksomheder

I Ageras kan vi hjælpe mellemstore virksomheder med deres valg af fremtidig revisor. Det kan vi gennem gennemførelse af udbudsrunde eller interview af identificerede mulige revisorer. Efterfølgende præsenterer vi de forskellige revisorer for dig, så du kan træffe det rette valg, baseret på kvalificeret feedback. 

Virksomhedsejere for mindre virksomheder

Ageras kan hjælpe med afdækning af behov og identifikation af mulige lrevisorer samt udsendelse af RFP via Ageras.dk. RFP står for udbudsprocessen, som vi varetager med kvalificerede hænder, så du kan træffe dit valg af revisor baseret på grundige analyser, der matcher dit behov. 

Vi hjælper børsnoterede virksomheder

I Ageras kan vi hjælpe forskellige virksomhedstyper med udbudsprocessen. Vi kan bl.a. hjælpe børsnoterede virksomheder med afdærkning af behov for revisionsudvalg og/eller finansafdeling. Vi kan derudover hjælpe med projektledelse på gennemførelse af udbudsrunde, bl.a.

  • Indeholdende behovsafdækning
  •  Udarbejdelse af udbudsmateriale og invitation af relevante leverandører.

Processen er omfattende. og derfor tager vi os af alle trinene i processen, så du kan spare tid. Vi hjælper derudover med fastlæggelse af evakueringskriterier og efterfølgende evaluering af modtagne tilbud og præsentationsrunde. Udarbejdelse af anbefaling til valg af revisor. 

Kundeservice

Vores kunder kommer altid i første række! Har du spørgsmål? Så vil vi meget gerne besvare dem

Skriv til os

Start chat

[email protected]

Få hurtig respons

+45 77348081

Åbent: Man-tor kl. 8.00-19.00. Fre kl. 8.00-15.00. Lør-søn kl. 12.00-16.00.

Ønsker du ikke udbud? Så få 3 tilbud på en revisor