0.00 / 0 bedømmelser

ADMIPARTNER VEJLE ApS

Anmod om et gratis tilbud
Beskriv din sag, således at ADMIPARTNER VEJLE ApS kan give dig et kvalificeret tilbud.

ADMIPARTNER startede som en god idé. Og det har det været lige siden.
Da statsautoriseret revisor Allan B. Christensen etablerede ADMIPARTNER i 2001, var det ud fra en erkendelse af, at små og mellemstore virksomheder sjældent har ressourcer til at etablere deres egen effektive administration og økonomistyring – men at de ofte har præcis de samme behov som langt større virksomheder.
Tanken var derfor at skabe en servicevirksomhed, der kunne frigive ressourcer hos kunderne ved at overtage de administrative opgaver i det omfang, kunderne har behov for. Ressourcer, der i stedet kunne bruges på mere værdiskabende aktiviteter. Som udvikling, salg og kundepleje.
Idéen viste sig hurtigt at være holdbar. Og siden er stadig flere mindre og mellemstore virksomheder kommet til
Lad os holde styr på tallene. Så kan du koncentrere dig om at gøre dem sorte
Driver du en mindre eller mellemstor virksomhed, er der mange administrative opgaver, der hurtigt kan komme til at stjæle kostbar tid fra de værdiskabende aktiviteter. Det gælder fx bogføring, fakturering, lønberegning og momsindberetning.
”Men det skal jo gøres” er det typiske ræsonnement. Og ja, det skal det. Men hvem siger, at du skal bruge virksomhedens begrænsede ressourcer til den slags opgaver?
Hos ADMIPARTNER hjælper vi dig med at frigøre tid til alt det, der skaber vækst og udvikler din forretning. Det gør vi ved at varetage alle dine økonomifunktioner. Enkelt og effektivt.
Du har med andre ord mulighed for at få et bogholderi, en regnskabschef, en økonomichef og en revisor i én samlet servicepakke, efter dit behov. Det sikrer, at regnskabet altid er ajourført og du løbende kan følge virksomhedens økonomiske udvikling.



ADMIPARTNER VEJLE ApS

Pottemagervej 1
7100 Vejle
  • Revisor


  • Bogføring
  • Årsregnskab
  • Rådgivning
  • Skatterådgivning
  • Selskabsstiftelse
  • Lønhåndtering
  • Revision
  • Selvangivelse

Kvalitet
Kontakt
Ekspertise
Tidsplan
Budget

Ageras indsamler løbende bedømmelser på virksomheder. Bedømmelserne baseres på 5 forskellige parametre, hvorefter brugerens vurderinger sammenfattes til én samlet bedømmelse.


Opret bedømmelse her