ADMIPARTNER VEJLE ApS Vejle
Ageras rating star
0 / 5 stars 0 reviews
ADMIPARTNER VEJLE ApS Vejle
Ageras rating star
0 / 5 stars 0 reviews

Information

ADMIPARTNER startede som en god idé. Og det har det været lige siden.
Da statsautoriseret revisor Allan B. Christensen etablerede ADMIPARTNER i 2001, var det ud fra en erkendelse af, at små og mellemstore virksomheder sjældent har ressourcer til at etablere deres egen effektive administration og økonomistyring – men at de ofte har præcis de samme behov som langt større virksomheder.
Tanken var derfor at skabe en servicevirksomhed, der kunne frigive ressourcer hos kunderne ved at overtage de administrative opgaver i det omfang, kunderne har behov for. Ressourcer, der i stedet kunne bruges på mere værdiskabende aktiviteter. Som udvikling, salg og kundepleje.
Idéen viste sig hurtigt at være holdbar. Og siden er stadig flere mindre og mellemstore virksomheder kommet til
Lad os holde styr på tallene. Så kan du koncentrere dig om at gøre dem sorte
Driver du en mindre eller mellemstor virksomhed, er der mange administrative opgaver, der hurtigt kan komme til at stjæle kostbar tid fra de værdiskabende aktiviteter. Det gælder fx bogføring, fakturering, lønberegning og momsindberetning.
”Men det skal jo gøres” er det typiske ræsonnement. Og ja, det skal det. Men hvem siger, at du skal bruge virksomhedens begrænsede ressourcer til den slags opgaver?
Hos ADMIPARTNER hjælper vi dig med at frigøre tid til alt det, der skaber vækst og udvikler din forretning. Det gør vi ved at varetage alle dine økonomifunktioner. Enkelt og effektivt.
Du har med andre ord mulighed for at få et bogholderi, en regnskabschef, en økonomichef og en revisor i én samlet servicepakke, efter dit behov. Det sikrer, at regnskabet altid er ajourført og du løbende kan følge virksomhedens økonomiske udvikling.
British English , Dansk
Statsautoriseret Revisor

Om

Personligt citat

Vi er faktisk nogle, der tænder på bilag, bogføring, moms, fakturering, lønstyring, perioderegnskaber og den slags sexede opgaver.

Hvorfor vælger kunder Jer?

Der er mange gode grunde til at bruge os. Her får du syv:

Du får frigivet ressourcer til værdiskabende aktiviteter
Du slipper for en masse administrative bekymringer
Dine administrative ”medarbejdere” er altid opdateret
Du bliver aldrig ramt af ferie, sygdom, barsel og lign. i bogholderiet
Du får personlig service fra veluddannede medarbejdere
Du får individuel og værdiskabende sparring om virksomhedens økonomi
Du kan vælge at få en fast prisaftale eller betale efter forbrugt tid

Hvad betragter I som fantastisk kundeservice?

Fantastisk kundeservice er, at vi altid er til at træffe. Med os i baglandet kan du outsource på de områder, hvor det giver mest mening – og størst værdi for din virksomhed.


Hvordan kan I hjælpe virksomheder med at vækste?

Driver du en mindre eller mellemstor virksomhed, er der mange administrative opgaver, der hurtigt kan komme til at stjæle kostbar tid fra de værdiskabende aktiviteter. Det gælder fx bogføring, fakturering, lønberegning og momsindberetning.
”Men det skal jo gøres” er det typiske ræsonnement. Og ja, det skal det. Men hvem siger, at du skal bruge virksomhedens begrænsede ressourcer til den slags opgaver?
Hos Admipartner Vejle ApS hjælper vi dig med at frigøre tid til alt det, der skaber vækst og udvikler din forretning.

Certificeringer

Revisor

Tjenester

Bogføring
Årsregnskab
Rådgivning
Skatterådgivning
Selskabsstiftelse
Lønhåndtering
Revision
Selvangivelse

Kontaktoplysninger

Lokation

Find revisor i dag

Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.

Bedøm virksomheden