Aktiv Regnskab blev etableret i 2014 af Heidi Sørensen.
Jeg har siden 1986 arbejdet med alle funktioner i regnskabs- og administrationsafdelinger. De sidste 8 år som regnskabschef.
Har de sidste 5 år arbejdet som regnskabschef i et innovationsmiljø, med mange nystartede virksomheder. Her opdagede iværksætterne/virksomhederne vigtigheden af at outsource regnskabs- og administrationsfunktionerne så de kunne bruge kræfterne til det de er allerbedst til – at udvikle idé og tanker samt drive virksomheden !
Jeg tog over på de administrative opgaver, og sammen med virksomhederne lavede ”TAL TIL TIDEN” – en nødvendig og et uundværlig overblik for virksomheden. Derudover rapportering til banker, revisorer, aktionærer og bestyrelser.
Har du brug for en hjælpende hånd, er jeg klar med kvalificeret hjælp til alle dine administrative opgaver.
Kontakt mig gerne ved akutte opgaver. Jeg er fleksibel og kan hurtigt rykke ud når der er mest behov for det.
Jeg udfører opgaverne enten hos jer eller på mit kontor – altid i kundens interesse.
Dansk
Bogholder
Kontaktoplysninger
Lokation
Find revisor i dag
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.