Baker Tilly - København
Frederiksberg
Information
Hos Baker Tilly har vi et overordnet mål, som er at give vores kunder lidt mere og lidt bedre rådgivning, end de får andre steder. Vi leverer kvalitet til tiden, og vores ydelser går meget dybere end blot revisionsdelen.
Vi har særlig fokus på, at vores rådgivning tager udgangspunkt i netop dine ønsker. Vi tager dig med i ligningerne, når vi skal rådgive i forhold til, hvordan fremtiden skal tilrettelægges.
Vi ønsker at vide, hvor du gerne vil hen, hvad du godt kunne tænke dig, og hvornår det skal ske. I vores rådgivning tænker vi hele vejen rundt, så du både på kort og lang sigt opnår den optimale løsning ud fra dine konkrete ønsker og muligheder.
Kort sagt: Vi vil være den foretrukne rådgiver for ejerledede virksomheder i Danmark!
Ikke nødvendigvis størst, men bedst både for kunderne og for vores ansatte.
Vores 4 centrale værdier
På vores kontorer i København og Odense lever vi til daglig ud fra 4 centrale værdier, som vi alle har været med til at definere, og derfor føler os som en del af.
One Firm
I Baker Tilly lever vi efter devisen ”One Firm”, og at vi sammen står stærkest. Vi har derfor organiseret os, så der ikke er ”kassetænkning” partnerne imellem – alle ejer lige store andele og deler lige. Det betyder, at en opgave altid havner der, hvor den løses bedst, og ingen ansat hos Baker Tilly sidder med et problem alene. Hvis der opstår tvivl, sparrer vi med kollegaerne for at sikre den bedste løsning for vores kunder. Vores struktur og indbyrdes tillid betyder også, at vi kan rykke hurtigt fra beslutning til handling - vi skal ikke sidde i plenum for at træffe en beslutning.
Best in Class
Hos Baker Tilly er vi mange specialister, hver især inden for vores område. Vi har stor fokus på vidensdeling også på tværs af organisationen for at sikre et højt fagligt niveau hos vores kollegaer – og ikke mindst til gavn for vores kunder. Vi sætter en ære i at udvikle og holde hinanden skarpe for et fælles bedste. Hos os er der plads til personlig og faglig udvikling og mulighed for at skabe sin egen karriere.
Think Straight – Talk Straight
Hos Baker Tilly har vi en uformel omgangstone. Vi tror på, at en konstruktiv dialog mellem os og vores kunder er et væsentligt fundament for et positivt samarbejde. Vi forsøger derfor at være proaktive i vores kommunikation, og vi melder ud over for kunderne, hvis vi identificerer fremtidige muligheder, hvis vi ser problemer, eller hvis vi vurderer, at konsekvenserne af trufne beslutninger kan føre til uønskede resultater.
Kort sagt: Vi siger tingene, som vi ser dem.
Passion
Engagement og indlevelse i kundens forhold er nøgleord i vores hverdag for at kunne give en målrettet rådgivning til vores kunder. Værdien ”Passion” underbygger, at vi hos Baker Tilly lever os 100 procent ind i kundens forhold og rådgiver ud fra dette. Det skal være givende, spændende og sjovt at gå på arbejde, og så længe vi har succes med den formel, er vi sikre på, at vores kunder også møder Baker Tillys ansatte, der yder deres ypperste for at sparre og rådgive på en tillidsfuld måde.