BL Account og administration er en lille virksomhed i Esbjerg, med 25 års erfaring indenfor regnskab / økonomi, som tilbyder at varetage det daglige regnskab og administration af din virksomhed. Der benyttes en web-baseret it-løsning som kan tilpasses den enkelte virksomhed, og virksomheden kan selv bestemme hvilke opgaver der skal løses. Alt er online således at man selv kan følge med.
Det kan være hele bogholderiet eller dele af det:
Løbende bogføring
Budgetter
Momsregnskab
Indberetning til told og skat
Debitorstyring
Kreditorstyring
Fakturering
Lønregnskab – via Dan-løn eller efter eget ønske
Anlægskartotek - afskrivninger
Afstemning af balance og klargøring til revisor
Månedsregnskab
Årsregnskab
HR
Ansættelseskontrakter
Andre administrative opgaver.
Dansk
Kontaktoplysninger
Lokation
Find revisor i dag
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.