Bogholderiet v/Gitte L Lauritsen Hinnerup
Ageras rating star
4.43 / 5 stars 4 reviews
Bogholderiet v/Gitte L Lauritsen Hinnerup
Ageras rating star
4.43 / 5 stars 4 reviews

Information

Vi kan hjælpe Dem med bogholderi og administrative opgaver, hvis Deres virksomhed ikke har brug for en fuldtids bogholder.

Ved at lade bogføringen foregå på vores kontor sparer De arbejdspladser og unødig investering i EDB mv. Vi opbevarer også regnskabsmaterialet frem til regnskabsafslutningen, hvis De ønsker dette.

De kan også vælge at købe adgang til E-conomic regnskabsprogrammet på nettet, så De selv, Bogholderiet og revisor har adgang til regnskabet hele tiden.

De kan vælge at sende eller aflevere alt nødvendigt regnskabsmateriale til vores kontor. Vi tilbyder at de vil få kuverter med porto til at sende bilag til bogføring ugentlig, månedligt eller det der passer Jer. I kan også scanne bilag ind i E-conomic og vi laver bogføringen ud fra dette.

Regnskabsmaterialet sendes retur eller til revisor efter årsregnskabsafslutning.

Arbejdsopgaver vi kan være behjælpelige med: Finansbogholderi:

Daglig bogføring

Diverse afstemninger

Momsopgørelser

Budgetopfølgning Kreditorstyring:

Kreditorbogføring

Afstemning

Betalinger indlagt i banksystem til godkendelse af kundevirksomheden. Debitorstyring:

Daglig bogføring

Fakturering

Udsendelse af kontoudtog og rykker

Rentetilskrivning

Lønadministration:

Manuelle lønudbetalinger

Lønudbetaling via lønsystem Afregning og indberetning til Told & Skat, feriekonto m.v.

Opgørelse til Rejsegarantifonden. Periodeopgørlser Klargøring af materiale til revisor Opsætning af Navision C5.

Derudover tilbydes andet administrativt arbejde

Find os på:

Facebook Gruppe: Bogholderiet (Offentlig)
Dansk
Bogholder

Kontaktoplysninger

Lokation

Bedøm virksomheden

Ageras rating star
4.43 / 5 stars 4 reviews
Key2Know A/S for 9 år siden
Godt og solidt arbejde. Leveres til tiden. Fleksibel alle ugens dage.

Få 3 tilbud

Få 3 gratis tilbud fra revisorer og advokater, der passer til din opgave og behov.

Bedøm virksomheden