Hvad er jeres (Ageras) rolle?

Ageras er en videre formidlingstjeneste, som er bindeleddet mellem dig som kunde, der har et behov, og vores partnere, som kan hjælpe dig med dit behov.

Brug os derfor gerne undervejs i dit forløb, hvis du har spørgsmål undervejs, selv til det mindste. Dog vil vi aldrig kunne udtale os om noget, som der kræver kompetencerne eller kvalifikationerne inden for det fag, som du selv søger en professionel til.

Hvordan kan jeg sikre mig, at min nuværende samarbejdspartner ikke får min sag, hvis jeg lægger en henvendelse igennem Ageras?

Skriv det enten til os direkte i kommentarfeltet, når du laver din henvendelse. Du kan også altid ringe til os på tlf  +45 77 34 80 81 i mellem kl 09.00-17.00, eller send os en mail på [email protected], så snart du mener at dette kan blive en udfordring.

Hvornår hører jeg fra partner(ne) ?

Efter tilbudsindhentningen er slut og du modtager den sidste mail herom, så er det op til jer at få etableret kontakten. Nogle af partnerne vil ringe til dig lige med det samme, og nogle af dem byder også på din sag, for så at tage kontakt til dig på et senere tidspunkt. Så når først de har budt på din sag, har de anerkendt dig som kunde, og hold dig derfor ikke tilbage, for selv at tage kontakt til dem.

Du finder alle de nødvendige kontaktoplysninger på din kundeportal hos Ageras.

Jeg har ikke fået 3 tilbud, hvorfor?

Det har desværre ikke været muligt for os at finde 3 partnere til at byde ind på din sag. Det kan være at vi mangler nogle informationer for at kunne udbyde den mere specifikt. Eller dit behov har været svært for os at afdække, inden for de segmenter som du blev spurgt ind til, da du lagde din henvendelse.

Mener du at dette er en fejl, så kontakt os endelig i kundeservice på Tlf. 77 34 80 81, eller send os en mail på [email protected]. Hav meget gerne dit sagsnr klart, så vi hurtigt kan hjælpe dig videre. Dit sagsnr. finder du i emnefeltet, på én af de mails som vi har sendt til dig. Eks. på sagsnr. #414100.

Jeg er ikke tilfreds med mine tilbud

Ring til os, og hav meget gerne dit sagsnr lige ved hånden (ex. sagsnr. #414100). Eller skriv tilbage til os, på en de mails som vi har sendt til dig med tilbuddene, og vi skal straks gøre vores bedste for at finde nogle nye partnere til at kunne byde ind på din sag.

NB! Dog skal vi gøre opmærksom på, at vi IKKE kan garantere, at vi kan finde samme antal buds som i 1. budrunde.

Jeg kan ikke få kontakt til en partner

Kontakt Ageras support på Tlf. 77 34 80 81 mellem kl 09.00-17.00. Du kan også sende os en mail, ved at svare tilbage på én af de mails som vi har sendt til dig med tilbuddene, eller på [email protected]

Hvorfor er prisen så høj?

Vores partnere vil byde på din sag ud fra de fakta og tal, som du har opgivet både ved din henvendelse og undervejs i dit forløb. Derved vil mange af vores partnere også komme med en prisregulering i forhold til det realistiske billede af dit behov, efter at I har haft den første kontakt.

Er du f.eks. erhvervskunde og henvender dig på baggrund af din virksomhed, så vil de typisk gerne lukkes ind i dit regnskabssystem, og derved danne sig et reelt overblik over opgaven.

Der er derfor ikke noget hos Ageras, som er bindende. Det er stadig op til vores partnere på den anden side, at vinde dig over i en god gammeldags kontraktforhandling.

Mener du at der er sket en fejl, så kontakt os endelig i kundeservice på tlf. 77 34 8081 eller send en mail på [email protected]. Hav meget gerne dit sagsnr klart, så vi hurtigt kan hjælpe dig videre. Dit sagsnr. finder du i emnefeltet, på en af de mails som vi har sendt til dig. (Eks. sagsnr. #414100)

Hvorfor er de 3 tilbud så varierende i pris?

Det har Ageras desværre ikke kompetencerne til at kunne udtale sig om, så vi anbefaler altid vores kunder til at tage fat i partnere direkte hver især, og derfra selv vurdere hvem der har de bedste kompetencer til at løfte lige netop deres opgave.

Det kan også være at vores partnere ikke har haft mulighed for at kunne vurdere din opgave realistisk ud fra de fakta og tal, som er blevet opgivet ved henvendelsen eller undervejs i forløbet. Derfor vil mange af vores partnere også komme med en prisregulering i forhold til det realistiske billede af dit behov, efter at I har haft den første kontakt.

Der er derfor ikke noget hos Ageras, som er bindende. Det er stadig op til vores partnere på den anden side, at vinde dig over i en god gammeldags kontraktforhandling.

Min sag har ændret sig undervejs, hvad gør jeg?

Tag kontakt til den partner, som du har valgt at gå videre med, og aftal direkte med dem, om hvad næste skridt er.

Du finder alle de nødvendige kontaktoplysninger på din kundeportal hos Ageras. Hvis din sag i stedet for skal lukkes ned, da du ikke længere har et behov, så meld det meget gerne tilbage til Ageras support på Tel. 77 34 80 81 mellem kl 09.00-17.00.

Eller send os en mail, ved at svare på én af de mails som vi har sendt til dig med tilbuddene, eller direkte på [email protected]

Fortæl os også meget gerne hvorfor, med få ord, så vi kan blive bedre.

Artiklens indhold

Få 3 Tilbud