Sådan fik Sandgrav Solutions en større kundebase med Ageras

I gåafstand fra Frederiksborg Slotshave bor Sandgrav Solutions, der i dag er huser 12 medarbejdere, som tilsammen tilbyder alt fra standard bogholderi til udlejningen af en regnskabschef. Den snart 10 år gamle virksomhed har meget erfaring med bogholderi, og behandler såvel små som store virksomheders regnskabsmæssige opgaver.

Sandgrav Solutions er særlig kendt for deres høje krav til de digitale systemer de anvender til eget brug og kundeopgaver. Direktør Frederik Sandgrav er selv anerkendt i bogholderibranchen som manden, der har styr på, hvad der rør sig i den digitale verden. Sandgrav er nemlig af den overbevisning, at digitale systemer bistår bogholdere, frem for udfordrer dem.

“Jeg synes, at man skal bruge tiden og pengene, hvor det giver mening. Det giver ikke mening, at bruge tid og penge på at forsøge at holde styr på sine bilag eller betale nogle for at sidde og taste, hvis noget kan gøre det automatisk for dig. Så jeg ser det primært fra virksomhedens synspunkt, at de skal have frigjort noget tid til deres kerneforretning og ikke til at jagte bilag og betale regninger.”

Sandgrav Solutions’ ambition er således at være en kompetent løsning for den enkelte virksomhed ved at gå fra blot at være det traditionelle og almene bogholderi til at være klientens eksterne regnskabsafdeling.

Med Sandgrav Solutions som sparringspartner får klienten ikke kun professionel service og udførelse af de forestående opgaver, men et nærværende hold af kompetente medarbejdere, hvis mangeårige erfaring kommer stærkt til udtryk til deres professionalisme.  

Successen voksede med Ageras

Sandgrav solutions startede dog ud ligesom mange virksomheder, småt, og med en begrænset kundebase. Erhvervelsen af nye kunder blev således én af Direktør Frederik Sandgravs største udfordringer som virksomhedsejer. Derfor valgte han at stifte partnerskab med Ageras.

“Ja, for mig har en af det største udfordringer været at finde kunder; Det var min oprindelige udfordring. Jeg har fået adgang til en fornuftig trakt af kunder via Ageras og det har fungeret rigtig godt. Jeg har været super tilfreds, både med kvaliteten og størrelsen af kunderne.”

Erhvervelsen af nye klienter er dog kun ét af Ageras’ løfter. Vi lover også kvalitet og et godt samarbejde blandt vores partnere, klienter og os.

“Jeg synes, at partnerskaber med de kunder jeg har fået gennem Ageras har været langvarige og rigtig gode. Derudover synes jeg, at mit partnerskab med Ageras har båret præg af, at de har været en virksomhed i rivende udvikling og høj vækst. Jeg har også oplevet en forretning, som har kæmpet for at højne kvaliteten af det produkt de har lavet. For mig at se, har jeg oplevet en virksomhed, som har arbejdet hårdt for at se igennem de problemstillinger, der kan være mellem kunder og partnere.”

Det er vigtigt for Ageras, at vores partnere såvel som de klienter vi matcher dem med forlader samarbejdet med en succesoplevelse.

“Jeg synes, at Ageras har et fedt koncept og jeg har været super glad for det. Jeg fik hurtigt opbygget en kundebase på platformen. Nogle af de kunder som jeg fik gennem Ageras for 4 år siden har jeg stadig, så jeg er super glad for konceptet. “

Frederik Sandgrav ser sin virksomhed udvide med flere kontorer i Københavnmed over 50 ansatte inden for de næste 5 år.

Hos Ageras er vi stolte af, at vi sammen med virksomhedsejere som Sandgrav har fostret vækst og succes.

Skal Ageras også hjælpe dig?

Klik her og læs mere.

Læs mere om Sandgrav solutions her.

Posted: 28 Jun, 2018 (Updated: 26 Oct, 2018)

Mette Kamper Ahlgreen

Læs mere fra denne skribent

Ageras yder ikke individuel økonomisk eller juridisk rådgivning, men samarbejder i stedet med advokater og revisorer, der kan hjælpe dig videre. Udfyld formularen herunder og modtag tilbud fra professionelle rådgivere indenfor ganske kort tid.

Klik her for at få tilbud fra advokater og revisorer